lördag 4 augusti 2007

De går bra nu de går bra nu

I met Horatio, five years ago
outside the Munich on the way to Rome
it was 45 degrees and I could barely breathe

Tiger Lous textrader i början av " Horatio" har fått en helt annan mening för mig nu. Dom förstår precis hur varmt det är när det är 45 plusgrader. Hade aldrig tänkt på den textraden innan jag upplevde Caliman. Intressant.

Jaa...jag ligger i min säng i min lägnehet och tar det lugnt. De andra kör show ikväll, men jag får inte börja jobba förrän på onsdag tyvärr. Fast jag ska snart gå dit och titta på showen...jag bara måste ta vara på varje tillfälle att se den...den är helt grym och jag är så stolt över att få vara med i den.

Malin o Anna-Lill! Hoppas att ni kan komma ner...vi håller på och repar pop-ups som faan här...och jag och Nisse ska köra "Oh my sweet Carolina" och "I'm your's" med gitarrerna!!! Woooh, ska bli så himla kul...då ska vi köra dom om ni kommer, tillägnade er!
Sen ska jag nog steppa som pop-up också...det är så kul, finns ingen hejd på möjligheterna....gött. Gillert.

O Malin, jag fick ditt mess igår! Jag blev jätteglad, du är så gullig! Hade dock inga pengar på mobilen som vanligt...men nu är det i alla fall lugnt...inga problem längre, pengar rullar in som dom ska, det går bra nu, det går bra nu, kompis det går bra nu.

Mm.

LALALALALALALAHHHHHHH!!!

1 kommentar:

anna-lill sa...

Välkommen till bloggträsket! Du är saknad! puss