onsdag 1 augusti 2007

2 kommentarer:

Fröken Larsson sa...

My darling Nadja! Välkommen ner i bloggträsket.. Jag och de andra bloggvännerna hälsar dig välkommen och önskar dig en trevlig resa. Trälhenke går verkligen inte av för hackor, sanningen ord! Jag skrattade åt en ljvlig anekdot som jag grävde fram ur mitt stilla sinne.. Det minnet av en trött repdag i september. Jag sitter högst upp i "Hetaste"-trappan och spanar ut över alla söta människor med diverse instrument.. På golvet på min vänstra sida sitter allas vår trummis.. NADJA FLOOD! Hon river av ett trumsolo utan dess like, men hinner inte långt innan hon avbryts av att pallen går sönder i två delar och vår trumflicka störtar i golvet med rumpan före. Den skrattattacken jag fick då var välbehövd och herregud va komiskt!! Tack för den!:) Jag saknar dig.

Fröken Larsson sa...

Förresten.. varför tillåter din blogg inga anonyma inlägg?! Jag vill ju hitta på en massa roliga namn och sånt. Fixa det Nadjis. Jag tänker hitta på roliga namn ändå förresten. Watch me! Kram /Venti